تفریحات ساحلی هواهین
تفریحات ساحلی هواهین

تفریحات ساحلی هواهین

Hua Hin Beach Activities

 

هواهین به غیر از استراحت در کنار ساحل، بسیاری تفریحات سرگرم کننده دیگر نیز دارد. هواهین بهترین  مراکز خرید تایلند و تفریحات تایلند را در خود جای داده است  و در آنجا می توانید صنایع دستی و سوغاتی سنتی تایلندی ها را بیابید. این شهر ساحلی هواهین، میزبان برگزاری جشنواره های هر ساله تایلند می باشد، مثل فستیوال جاز هواهین، و علاقمندان به ورزش های آبی، در هواهین مکان های بسیاری برای تفریح و سرگرمی خواهند یافت. هواهین یکی از معدود مکان هایی است که می توان در کنار ساحل به اسب سواری پرداخت.

 

تایلند

تایلند

 

cycling_icon_large-iconدوچرخه سواری

 

 

دوچرخه سواری از تفریحات ساحلی هواهین می باشد که پیچ و خم های خیابان های هواهین را می توان با دوچرخه و موتور سیکلت کاوش کرد. کرایه دوچرخه T&D، انواع دوچرخه و موتور سیکلت را به همین منظور در اختیار شما خواهد گذاشت. کارت شناسایی خود را فراموش نکنید!

 

دوچرخه سواری

دوچرخه سواری

 

 

elephant-iconبازی چوگان با فیل

 

 

این ورزش در سال 1982 در نپال با اقتباس از بازی چوگان با اسب، پدید آمد و در سال 2001 بین گردشگران در تایلند رواج یافت. امروزه یکی از مراسم پر طرفدار می باشد که هر ساله برگزار می شود و اگر شانس بیاورید و در آن زمان از سال در هواهین باشید، این مراسم زیبا و دیدنی را خواهید دید.

 

بازی چوگان با فیل

بازی چوگان با فیل

 

elephant-iconفیل سواری

 

 

فیل سواری یکی از تفریحات سرگرم کننده در تایلند به شمار می رود. فیل ها در تایلند قرن هاست که برای حمل و نقل و سواری تفریحی استفاده می شوند. بر پشت فیل ها یک صندلی چوبی برای گردشگران تعبیه شده است که خود فیلبان روی گردن فیل می نشیند و او را هدایت می کند. بهترین مسیر ، کوههای مشرف به هواهین می باشد که چشم انداز بی نظیری را از آنجا خواهید دید.

 

فیل سواری

فیل سواری

 

golf-iconگلف

 

 

کلاس های گلف تایلند در سطح جهانی می باشد و آرزوی هر گلف بازی در این زمین های گلف هواهین به حقیقت می پیوندد. در اینجا از چشم  انداز بی نظیر مناظر نیز می توانید لذت ببرید.

 

گلف

گلف

 

images-iconاسب سواری

 

 

یکی از تفریحات هیجان انگیز و سرگرم کننده، اسب سواری در کنار ساحل هواهین می باشد که البته کمتر جایی می توانید به این تفریح ساحلی مشغول شوید. این اسب ها وحشی نیستند و با سرعت نمی دوند بلکه اهلی و آموزش دیده می باشند و تجربه بی نظیری رابرای شما رقم خواهند زد.

 

اسب سواری

اسب سواری

 

images-icon موج سواری با کایت

 

 

هواهین یکی از بهترین مقاصد گردشگری برای موج سواری با کایت به شمار می رود. آب های کم عمق و بادی که در سواحل هواهین می وزد، موجب شده آن را به مکانی مناسب برای ورزش های آبی تبدیل کند. برای افراد تازه کار کلاس های آموزشی موج سواری نیز وجود دارد.

 

موج سواری با کایت

موج سواری با کایت

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نويسنده : سمیه عزیزی